Bizimle İletişime Geçtiğiniz için Teşekkür Ederiz.
İşinizi internette büyütmek için ilk adımı attınız. Şimdi sıra bizde. Ekibimiz en kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecektir.
Google Ads ile potansiyel müşterilere ulaşmak istiyorsunuz. Bunun için anahtar kelimeler, reklam metinleri çeşitli bütçe ayarları vs. yapsanız da Google Reklam Politikaları gereği reklamlarınız yayınlanmıyor. Bu durumu birçok reklam veren yaşıyor. Reklamlarınızın Google Ads ağında…
Hemen çıkma oranı, ziyaretçilerin bir web sitesine veya web sitesindeki bir sayfadaki davranışını ölçen bir metriktir. Web sitesinin ne kadar iyi performans gösterdiğini anlamak için en önemli ölçütlerden biridir. Hemen çıkma oranının tanımı, diğer metriklere kıyasla anlaşılması daha…
Doğru Google Ads teklif türünü seçmek ve teklifleri ayarlamak için doğru strateji uygulamak reklam maliyetlerinizi düşürmek için çok önemlidir. Teklif stratejileri hakkında bilginiz yoksa az bir tıklamayla tüm bütçenizi boşa harcayabilirsiniz. Ancak doğru teklif stratejisini…
Web sitenizin performansını analiz etmek için en önemli metriklerden biri Google Analytics üzerinden kontrol edebileceğiniz oturumdur. Bir web sitesi için pazarlama çabalarınızı, site üzerinde yaptığınız değişikliklerin etkisini ve aynı zamanda büyümenizi ölçebilmek için analiz yöntemleri…
Google arama ağı reklam kampanyası oluştururken, anahtar kelime eşleme türünüz için geniş eşleme, değiştirilmiş geniş eşleme, sıralı eşleme veya tam eşleme seçebilirsiniz. Google Ads’te her bir eşleme türünün avantajları ve dezavantajları vardır burada kendi hesabınız için hangisi avantajlı ise onu…
Facebook mobil uygulama indirme reklamları, uygulamanız için daha fazla indirme ve kullanıcıya ulaşmak için uygun maliyetli bir stratejidir. Facebook mobil uygulama indirme reklamları kullanıcıları uygulamanıza yönlendirmek için uygun maliyetleriyle dikkat çeken reklam kanallarından biridir. Bu…
Öne çıkan snippet’ler, Google'ın arama sonuçlarında ilk sayfasında çıkmak için önemli bir faktördür. Rekabetin üst seviyelere çıktığı bu dönemde ilk sıralara çıkma şansınızı artırmak için kullanabileceğiniz birçok teknik mevcut. Öncelikle öne çıkan snippet nedir? Öne çıkan…
Google Ads'te kampanya planlaması, reklamların başarısı için hayati öneme sahiptir. Google Ads ’te sağlam bir stratejiye sahip olmak her şeyi değiştirir. Bu yazımızda kampanya planlama hakkında ve reklam bütçenizle birlikte kar elde etmek için bilmeniz…
Google Ads'te negatif anahtar kelimeler, kampanyalarınızdan seçtiğiniz arama terimlerini hariç tutmanıza olanak tanır ve yalnızca müşterileriniz ve sizin için önemli olan anahtar kelimelere odaklanmanıza yardımcı olur. Negatif anahtar kelimeler, reklam alaka düzeyini en üst düzeye…
İyi bir açılış sayfası, reklam kampanyalarınızda büyük fark yaratır. Daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunan bir açılış sayfasına sahip olmak anahtar kelimelerinizin kalite puanını yükseltebilir, tıklama başı maliyetlerinizi düşürebilir, hemen çıkma ve dönüşüm oranlarınızda gözle…
Bir web sitesini ziyaret ettiğinizde tarayıcınız sitenin sunucusuna bir istek gönderir ve sunucu tarayıcının isteğine 3 haneli bir kodla yanıt verir. Bu 3 haneli koda HTTP durum kodu deniliyor. Bu durum kodları aslında tarayıcınız ile…
Daha fazla trafik almak herhangi bir site sahibi için büyük hedeflerden bir tanesi. Pazarlama ve ücretli reklamlara yatırım yaparken trafik daha da büyük bir endişe kaynağı. Reklam performansınızı tıklama oranınıza (TO) bakarak ölçebilirsiniz. Tıklama Oranı…