Dijital Pazarlama Blogu

Hemen Çıkma Oranı Nedir?

Hemen çıkma oranı, ziyaretçilerin bir web sitesine veya web sitesindeki bir sayfadaki davranışını ölçen bir metriktir. Web sitesinin ne kadar iyi performans gösterdiğini anlamak için en önemli ölçütlerden…
Okumaya Devam Edin

Google Ads Teklif Stratejileri

Doğru Google Ads teklif türünü seçmek ve teklifleri ayarlamak için doğru strateji uygulamak reklam maliyetlerinizi düşürmek için çok önemlidir. Teklif stratejileri hakkında bilginiz yoksa az…
Okumaya Devam Edin

Google Analytics’te Oturum Nedir: Web Sitenizin Performansını Nasıl Ölçersiniz?

Web sitenizin performansını analiz etmek için en önemli metriklerden biri Google Analytics üzerinden kontrol edebileceğiniz oturumdur. Bir web sitesi için pazarlama çabalarınızı, site üzerinde yaptığınız…
Okumaya Devam Edin

Google Arama Ağı Metin Reklamlarının Anahtar Kelime Eşleme Seçenekleri Nelerdir?

Google arama ağı reklam kampanyası oluştururken, anahtar kelime eşleme türünüz için geniş eşleme, değiştirilmiş geniş eşleme, sıralı eşleme veya tam eşleme seçebilirsiniz. Google Ads’te her bir eşleme türünün avantajları ve…
Okumaya Devam Edin

Facebook Mobil Uygulama İndirme Reklamları Hakkında İpuçları

Facebook mobil uygulama indirme reklamları, uygulamanız için daha fazla indirme ve kullanıcıya ulaşmak için uygun maliyetli bir stratejidir. Facebook mobil uygulama indirme reklamları kullanıcıları uygulamanıza…
Okumaya Devam Edin
öne çıkan snippet nedir

Öne Çıkan Snippet Nedir?

Öne çıkan snippet’ler, Google'ın arama sonuçlarında ilk sayfasında çıkmak için önemli bir faktördür. Rekabetin üst seviyelere çıktığı bu dönemde ilk sıralara çıkma şansınızı artırmak için kullanabileceğiniz…
Okumaya Devam Edin
Aso Nedir

App Store Optimizasyonu ( ASO ) Nedir?

App Store Optimizasyonu (ASO), kısaca mobil uygulamaların bir uygulama mağazasının arama sonuçlarında daha üst sıralarda çıkmasını sağlayacak şekilde optimize etme işlemidir. Uygulamanız, bir uygulama mağazasının…
Okumaya Devam Edin

Google Ads’te Kampanya Planlaması

Google Ads'te kampanya planlaması, reklamların başarısı için hayati öneme sahiptir. Google Ads ’te sağlam bir stratejiye sahip olmak her şeyi değiştirir. Bu yazımızda kampanya planlama…
Okumaya Devam Edin
Google Ads’te Negatif Anahtar Kelimelerin Önemi

Google Ads’te Negatif Anahtar Kelimelerin Önemi

Google Ads'te negatif anahtar kelimeler, kampanyalarınızdan seçtiğiniz arama terimlerini hariç tutmanıza olanak tanır ve yalnızca müşterileriniz ve sizin için önemli olan anahtar kelimelere odaklanmanıza yardımcı…
Okumaya Devam Edin
İyi Bir Açılış Sayfası İçin İpuçları

İyi Bir Açılış Sayfası İçin İpuçları

İyi bir açılış sayfası, reklam kampanyalarınızda büyük fark yaratır. Daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunan bir açılış sayfasına sahip olmak anahtar kelimelerinizin kalite puanını yükseltebilir,…
Okumaya Devam Edin
HTTP Durum Kodları ve Anlamları

HTTP Durum Kodları ve Anlamları

Bir web sitesini ziyaret ettiğinizde tarayıcınız sitenin sunucusuna bir istek gönderir ve sunucu tarayıcının isteğine 3 haneli bir kodla yanıt verir. Bu 3 haneli koda…
Okumaya Devam Edin
Tıklama Oranı Raporlarında Neye Dikkat Edilmeli?

Tıklama Oranı Raporlarında Neye Dikkat Edilmeli?

Daha fazla trafik almak herhangi bir site sahibi için büyük hedeflerden bir tanesi. Pazarlama ve ücretli reklamlara yatırım yaparken trafik daha da büyük bir endişe…
Okumaya Devam Edin