Dijital Pazarlama Blogu
Doğru Google Ads teklif türünü seçmek ve teklifleri ayarlamak için doğru strateji uygulamak reklam maliyetlerinizi düşürmek için çok önemlidir. Teklif stratejileri hakkında bilginiz yoksa az…
Web sitenizin performansını analiz etmek için en önemli metriklerden biri Google Analytics üzerinden kontrol edebileceğiniz oturumdur. Bir web sitesi için pazarlama çabalarınızı, site üzerinde yaptığınız…
Google arama ağı reklam kampanyası oluştururken, anahtar kelime eşleme türünüz için geniş eşleme, değiştirilmiş geniş eşleme, sıralı eşleme veya tam eşleme seçebilirsiniz. Google Ads’te her bir eşleme türünün avantajları ve…
Facebook mobil uygulama indirme reklamları, uygulamanız için daha fazla indirme ve kullanıcıya ulaşmak için uygun maliyetli bir stratejidir. Facebook mobil uygulama indirme reklamları kullanıcıları uygulamanıza…
Öne çıkan snippet’ler, Google'ın arama sonuçlarında ilk sayfasında çıkmak için önemli bir faktördür. Rekabetin üst seviyelere çıktığı bu dönemde ilk sıralara çıkma şansınızı artırmak için kullanabileceğiniz…
App Store Optimizasyonu (ASO), kısaca mobil uygulamaların bir uygulama mağazasının arama sonuçlarında daha üst sıralarda çıkmasını sağlayacak şekilde optimize etme işlemidir. Uygulamanız, bir uygulama mağazasının…
Google Ads'te kampanya planlaması, reklamların başarısı için hayati öneme sahiptir. Google Ads ’te sağlam bir stratejiye sahip olmak her şeyi değiştirir. Bu yazımızda kampanya planlama…
Google Ads'te negatif anahtar kelimeler, kampanyalarınızdan seçtiğiniz arama terimlerini hariç tutmanıza olanak tanır ve yalnızca müşterileriniz ve sizin için önemli olan anahtar kelimelere odaklanmanıza yardımcı…
İyi bir açılış sayfası, reklam kampanyalarınızda büyük fark yaratır. Daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunan bir açılış sayfasına sahip olmak anahtar kelimelerinizin kalite puanını yükseltebilir,…
Bir web sitesini ziyaret ettiğinizde tarayıcınız sitenin sunucusuna bir istek gönderir ve sunucu tarayıcının isteğine 3 haneli bir kodla yanıt verir. Bu 3 haneli koda…
Daha fazla trafik almak herhangi bir site sahibi için büyük hedeflerden bir tanesi. Pazarlama ve ücretli reklamlara yatırım yaparken trafik daha da büyük bir endişe…
Tüketicilerin her geçen gün e-ticaret sitelerine daha çok yönelmesi sektörün daha da büyümesine neden oluyor. Sektörün bu denli hızlı büyümesi tüketiciler için bir çok sorunu…