Google, Adwords’te Turuncu Reklam İkonunu Deniyor
- 29 Ocak 2017
- Haberler
Gün geçmiyor ki Google yeni bir şey test etmesin. Google Adwords hesap yönetimi yapan meslektaşlarımız da bilir ki, Google, Adwords tarafında da birçok değişiklik yapıyor ve bu değişiklikler tıklama oranlarını tahmin edebileceğimizden fazla etkileyebiliyor. Addicted2ppc twitter hesaplı kullanıcının attığı tweet’e göre Google, Adwords tarafında yeşil denemelerinin yanında turuncu reklam ikonunu da deniyor. Aşağıda atılan tweet’teki ekran görüntüsünü bulabilirsiniz:
Dijital Pazarlama Danışmanı ve Eğitmeni
İşinizi İnternette Büyütmek İçin Bizimle İletişime Geçin!
Mobilin büyük önem kazandığı şu dönemlerde e-ticaret siteleri için mobil dönüşüm optimizasyonu çok daha önemli bir noktaya gelmiş durumda. Dijital pazarlama denilince ilk akla gelen…
Web sitenizin performansını analiz etmek için en önemli metriklerden biri Google Analytics üzerinden kontrol edebileceğiniz oturumdur. Bir web sitesi için pazarlama çabalarınızı, site üzerinde yaptığınız…
Google Adwords iyi bir dijital pazarlama aracı mı? İtiraf edelim ki biz Google Adwords’ü çok seviyoruz. Google Adwords ister küçük bir işletmeniz olsun ister büyük…
Konu internet reklamcılığı özellikle de Google Adwords hakkında olunca bu konulara ilgili akılara bir çok soru gelir. Bir Google Adwords Ajansı olarak sizin için bize…
Google Adwords hesabı açtıktan sonra geriye bir kampanya kurgusu oluşturup, reklamları yayına almak kalıyor. Google Adwords'te reklamları yayınlamak için belli başlı adımlar bulunuyor. Bu adımların başında…
Hiç Google Adwords hesabı yönetmemiş kişilere bir çok tavsiyede bulunulabilir. Uzun yıllardır küçük - orta - büyük bütçeli Google Adwords hesapları yönetmiş olsam da, Google…
Günümüzde dijital pazarlamacıların ve web masterların en büyük problemlerinden biri hemen çıkma oranı. Ziyaretçileriz web sitenize geliyor ama dönüşüm gerçekleşmiyor veya web sitenizde istediğiniz sürelerde kalmıyorsa,…
Aslında Dijital pazarlamacıların A/B Testi hakkında bilmesi gereken pek çok özellik vardır. Dijital pazarlamacılar performansa çok önem verir ve dijital pazarlamacıların bir diğer görevi de…