Google, Adwords’te Turuncu Reklam İkonunu Deniyor
- 29 Ocak 2017
- Haberler
Gün geçmiyor ki Google yeni bir şey test etmesin. Google Adwords hesap yönetimi yapan meslektaşlarımız da bilir ki, Google, Adwords tarafında da birçok değişiklik yapıyor ve bu değişiklikler tıklama oranlarını tahmin edebileceğimizden fazla etkileyebiliyor. Addicted2ppc twitter hesaplı kullanıcının attığı tweet’e göre Google, Adwords tarafında yeşil denemelerinin yanında turuncu reklam ikonunu da deniyor. Aşağıda atılan tweet’teki ekran görüntüsünü bulabilirsiniz:
Dijital Pazarlama Danışmanı ve Eğitmeni
İşinizi İnternette Büyütmek İçin Bizimle İletişime Geçin!
Google Ads’te ücretsiz olarak hizmete sunulan araçlardan biri olan anahtar kelime planlayıcısı kampanyalarınız için en uygun ve etkili anahtar kelimelerinizi bulmanıza yardımcı olacak. Anahtar kelime…
Doğru Google Ads teklif türünü seçmek ve teklifleri ayarlamak için doğru strateji uygulamak reklam maliyetlerinizi düşürmek için çok önemlidir. Teklif stratejileri hakkında bilginiz yoksa az…
Optimize Olmayan Google Ads hesapları başınıza ciddi sorun açabilir. Şöyle düşünün; bir web siteniz var ve bu web sitesinin reklamını yapmak için Google Ads’i kullanıyorsunuz.…
Günümüzde dijital pazarlamacıların ve web masterların en büyük problemlerinden biri hemen çıkma oranı. Ziyaretçileriz web sitenize geliyor ama dönüşüm gerçekleşmiyor veya web sitenizde istediğiniz sürelerde kalmıyorsa,…
App Store Optimizasyonu (ASO), kısaca mobil uygulamaların bir uygulama mağazasının arama sonuçlarında daha üst sıralarda çıkmasını sağlayacak şekilde optimize etme işlemidir. Uygulamanız, bir uygulama mağazasının…
Web sitenizin performansını analiz etmek için en önemli metriklerden biri Google Analytics üzerinden kontrol edebileceğiniz oturumdur. Bir web sitesi için pazarlama çabalarınızı, site üzerinde yaptığınız…
Google Ads ile potansiyel müşterilere ulaşmak istiyorsunuz. Bunun için anahtar kelimeler, reklam metinleri çeşitli bütçe ayarları vs. yapsanız da Google Reklam Politikaları gereği reklamlarınız yayınlanmıyor.…
Konu e-ticaret sitelerinde dönüşüm oranı optimizasyonu olunca web sitesi kullanıcıları açısından satışları olumsuz yönde etkileyen birçok faktör bulunuyor. Bunlardan 5 tanesini sizin için derledik: 1)…