Google, Adwords’te Turuncu Reklam İkonunu Deniyor
- 29 Ocak 2017
- Haberler
Gün geçmiyor ki Google yeni bir şey test etmesin. Google Adwords hesap yönetimi yapan meslektaşlarımız da bilir ki, Google, Adwords tarafında da birçok değişiklik yapıyor ve bu değişiklikler tıklama oranlarını tahmin edebileceğimizden fazla etkileyebiliyor. Addicted2ppc twitter hesaplı kullanıcının attığı tweet’e göre Google, Adwords tarafında yeşil denemelerinin yanında turuncu reklam ikonunu da deniyor. Aşağıda atılan tweet’teki ekran görüntüsünü bulabilirsiniz:
Dijital Pazarlama Danışmanı ve Eğitmeni
İşinizi İnternette Büyütmek İçin Bizimle İletişime Geçin!
Öne çıkan snippet’ler, Google'ın arama sonuçlarında ilk sayfasında çıkmak için önemli bir faktördür. Rekabetin üst seviyelere çıktığı bu dönemde ilk sıralara çıkma şansınızı artırmak için kullanabileceğiniz…
Bir web sitesi için en önemli amaçlardan biri web sitesinden yarar sağlamaktır. Bu nedenle web sitesi kullanıcı dostu web sitesi olmak zorundadır. Bu bir ürünü…
Doğru Google Ads teklif türünü seçmek ve teklifleri ayarlamak için doğru strateji uygulamak reklam maliyetlerinizi düşürmek için çok önemlidir. Teklif stratejileri hakkında bilginiz yoksa az…
Birçok e-ticaret sitenin veya internet üzerinden gelir elde eden web sitelerinin en büyük dijital pazarlama hatta genellikle pazarlama giderlerinin çoğu Google Adwords'tür. Google Adwords hesabını…
Bir çok firma Google Adwords çalışmalarında destek amacıyla veya doğrudan çalışmaları yaptırabilmek için bir Google Adwords Ajansı ile çalışıyor. Genel olarak firmalar bünyelerinde Google Adwords konusunda…
Bir e-ticaret siteniz var ve pazarlama mı yapmak istiyorsunuz? Sitenizde her şey yolunda ise Google Adwords’le başlayabilirsiniz. Peki Google Adwords’te yeni misiniz? Bazı nedenlerden dolayı…
Utm kodu nedir sorusunun cevabı kısaca yaptığınız dijital pazarlama kampanyalarının linklerinin sonuna özelleştirilmiş olarak eklediğiniz özel kodlardır. Utm kodları, Google Analytics'te kampanya performansını takip edebilmek…
Hemen çıkma oranı, ziyaretçilerin bir web sitesine veya web sitesindeki bir sayfadaki davranışını ölçen bir metriktir. Web sitesinin ne kadar iyi performans gösterdiğini anlamak için en önemli ölçütlerden…