Google Adwords If Fonksiyonları ile Özelleşmeye Devam Ediyor
- 31 Ocak 2017
- Haberler
Google Adwords’ün bugün Google+’ta yaptığı duyuruya göre, özelleştirilmiş reklam metinlerini daha kolay ve feed’e ihtiyaç duymadan bir özelliği yayına girdi. If işlevleri dedikleri bu özellik ile belli koşullar sağlandığında reklam metnini özelleştirebiliyorsunuz. Örneklerini aşağıda görebilirsiniz:
Bu duyurusuyla birlikte Google, Adwords tarafında yeni bir kapı daha açacağını göstermiş oldu. Özelleştirilmiş reklamlar ile performanslar daha çok artacakken ilk başlayanlar rekabette bir belki de birkaç adım önde olacaklar.
Dijital Pazarlama Danışmanı ve Eğitmeni
İşinizi İnternette Büyütmek İçin Bizimle İletişime Geçin!
Dijital Pazarlama uzmanının yapması gereken en önemli işlerden biri de web sitesinin dönüşlerini takip etmektir. Bu dönüşleri takip etmek için belli metrikleri baz almak gerekir.…
Google Adwords iyi bir dijital pazarlama aracı mı? İtiraf edelim ki biz Google Adwords’ü çok seviyoruz. Google Adwords ister küçük bir işletmeniz olsun ister büyük…
UTM kodu kullanımı dijital pazarlamacılar için büyük bir önem taşıyor. Dijital pazarlamacıların görevleri, e-mail pazarlaması, Google Adwords hesap yönetimi, dijital pazarlama planı yapmak, markalaşma kampanyaları…
Dijital pazarlama nedir? sorusunun cevabı kısaca; internet ortamında yani dijital kanallar (Google, sosyal ağlar, bloglar, haber siteleri vb.) yardımıyla yapılan bir pazarlama çeşididir. Peki insanlar neden her yerde…
Daha fazla trafik almak herhangi bir site sahibi için büyük hedeflerden bir tanesi. Pazarlama ve ücretli reklamlara yatırım yaparken trafik daha da büyük bir endişe…
Google Ads Nedir sorusunun cevabı kısaca; Google Arama Motoru ve Google Reklam Ağı'na (GDN) kayıtlı web sitelerinde belirlediğiniz reklam metinleri veya görsel (banner) aracılığı ile…
E-ticaret sitenizi ziyaret eden ziyaretçileriniz web sitenizde ister 2 saniye ister 10 dakika geçirsin, ziyaretçileriniz en sonunda sitenizden çıkış gerçekleştirecek; ama dijital pazarlama stratejileriniz bu…
Web sitenizin performansını analiz etmek için en önemli metriklerden biri Google Analytics üzerinden kontrol edebileceğiniz oturumdur. Bir web sitesi için pazarlama çabalarınızı, site üzerinde yaptığınız…