Google Adwords If Fonksiyonları ile Özelleşmeye Devam Ediyor
- 31 Ocak 2017
- Haberler
Google Adwords’ün bugün Google+’ta yaptığı duyuruya göre, özelleştirilmiş reklam metinlerini daha kolay ve feed’e ihtiyaç duymadan bir özelliği yayına girdi. If işlevleri dedikleri bu özellik ile belli koşullar sağlandığında reklam metnini özelleştirebiliyorsunuz. Örneklerini aşağıda görebilirsiniz:
Bu duyurusuyla birlikte Google, Adwords tarafında yeni bir kapı daha açacağını göstermiş oldu. Özelleştirilmiş reklamlar ile performanslar daha çok artacakken ilk başlayanlar rekabette bir belki de birkaç adım önde olacaklar.
Dijital Pazarlama Danışmanı ve Eğitmeni
İşinizi İnternette Büyütmek İçin Bizimle İletişime Geçin!
Mobilin büyük önem kazandığı şu dönemlerde e-ticaret siteleri için mobil dönüşüm optimizasyonu çok daha önemli bir noktaya gelmiş durumda. Dijital pazarlama denilince ilk akla gelen…
Google Adwords kampanyası açarken belirli kriterlere dikkat etmek gerekmektedir. Google Adwords hesap yöneticileri genelde, anahtar kelimeler ve reklamlara yönelirler. Bu 2 etmen yeterince vakit alırken,…
Konu internet reklamcılığı özellikle de Google Adwords hakkında olunca bu konulara ilgili akılara bir çok soru gelir. Bir Google Adwords Ajansı olarak sizin için bize…
Google Adwords’te edinme başı maliyeti düşürecek 9 yöntem'e değinemden önce edinme başı maliyetin tanımıyla başlayalım. Edinme başı maliyeti (cost per acquisition - cpa), web sitenizde…
Google Ads Nedir sorusunun cevabı kısaca; Google Arama Motoru ve Google Reklam Ağı'na (GDN) kayıtlı web sitelerinde belirlediğiniz reklam metinleri veya görsel (banner) aracılığı ile…
Günümüzde dijital pazarlamacıların ve web masterların en büyük problemlerinden biri hemen çıkma oranı. Ziyaretçileriz web sitenize geliyor ama dönüşüm gerçekleşmiyor veya web sitenizde istediğiniz sürelerde kalmıyorsa,…
Dijital pazarlamanın temelinde ölçümleme ve analiz yer alır. Bu nedenle de dijital pazarlama uzmanları, bazen işleri hızlandırmak bazense işlerini kolaylaştırmak adına çeşitli uygulamalar ve eklentiler…
Web sitenizde ortalama sepet tutarını artırmanız karlılığınız için büyük önem taşımakta. Dijital pazarlama kanallarını kullanarak sitenizin gelirlerini artırabilirsiniz; fakat başka yollarla web sitenize gelen kullanıcıları…