Dijital Pazarlama Blogu

Google Analytics’te Hızla Analiz Yapmanızı Sağlayacak Kısa Yollar

Google Analytics’te Hızla Analiz Yapmanızı Sağlayacak Kısa Yollar

Google Analytics yüzlerce kullanılabilecek özellik var. Bir dijital pazarlama uzmanı olarak Google Analytics üzerinden birçok analiz yaparak, verileri inceleyerek dijital pazarlama stratejileri belirleyebilirsiniz. Konu web…
Okumaya Devam Edin
E-Ticaret Sitelerinin Müşterilerini Tutmaları İçin 12 İpucu

E-Ticaret Sitelerinin Müşterilerini Tutmaları İçin 12 İpucu

E-Ticaret siteleri yeni müşteriler kazanabilmek için reklamlara her geçen gün daha fazla para harcıyor. Ayrıca yeni müşteri çekebilmek adına yapılan bir çok promosyon kampanyaları da işin…
Okumaya Devam Edin
Google Adwords Genişletilmiş Metin Reklamlar Tüm Reklamverenlere Açıldı!

Google Adwords Genişletilmiş Metin Reklamlar Tüm Reklamverenlere Açıldı!

2016 yılında Google Adwords adına birçok yeni özellikle karşılaşıyoruz. Son konferasında Google, mobil öncelikli bir yapıya geçeceğini açıklamıştı ve bu konunun ilk adımlarından biri de…
Okumaya Devam Edin
Mobil Sitelerde Yapılan 5 Kullanıcı Deneyimi Hatası

Mobil Sitelerde Yapılan 5 Kullanıcı Deneyimi Hatası

Daha önce gitmediğiniz bir yere tatile gittiğinizi düşünün ve bir restoran aradığınızda ilk yapacağınız işlerden biri mobil cihazınızdan araştırma yapmak olur. Eğer ulaşmak istediğiniz site…
Okumaya Devam Edin
Bir Web Sitesi İçin Olmazsa Olmaz Dijital Pazarlama Araçları ve Kodları

Bir Web Sitesi İçin Olmazsa Olmaz Dijital Pazarlama Araçları ve Kodları

Konu dijital pazarlama olunca web sitenizde ölçümleme yapabilmek için yüzlerce araç kullanabilirsiniz. Bu araçlardan bazıları sadece web sitenizin trafiğini ölçerken, bazıları dönüşümlerinizi takip etmenizi, bazıları…
Okumaya Devam Edin
Sepet Sayfasında Satışları Artırmak için 7 Öneri

Sepet Sayfasında Satışları Artırmak için 7 Öneri

E-ticaret sitelerinde sepet sayfası en değerli sayfalardan biridir. Çünkü bir sonraki adım satıştır. Comscore’un yaptığı araştırmaya göre sepetten ayrılma oranı ortalama %67 oranlarında. Bu oranın…
Okumaya Devam Edin
Google Adwords’te En Çok Yapılan 5 Hata

Google Adwords’te En Çok Yapılan 5 Hata

Google Adwords'te en çok yapılan 5 Hata sizde nedir? Sizin araştırdık ve bu 5 hatayı bulduk. Gelin bu 5 hataya birlikte bakalım. 1- Ziyaretçileri Ana…
Okumaya Devam Edin
Dönüşüm Optimizasyonu için 7 Metrik

Dönüşüm Optimizasyonu için 7 Metrik

Dijital Pazarlama uzmanının yapması gereken en önemli işlerden biri de web sitesinin dönüşlerini takip etmektir. Bu dönüşleri takip etmek için belli metrikleri baz almak gerekir.…
Okumaya Devam Edin
dijital pazarlamanın geleceği

Dijital Pazarlamanın Geleceği

Yüzyıllardan beri var olan pazarlama faaliyetleri, değişen dünyaya ve trendlere uyum sağlamaya çalışmaktadır. İnternet teknolojilerinin gelişimi, pazarlama çalışmalarını dijital dünyaya kaydırmakta ve dijital pazarlamanın büyümesini…
Okumaya Devam Edin
Kullanıcılarınızın Sitenizi Terk Etmesinin 12 Nedeni

Kullanıcılarınızın Sitenizi Terk Etmesinin 12 Nedeni

Günümüzde dijital pazarlamacıların ve web masterların en büyük problemlerinden biri hemen çıkma oranı. Ziyaretçileriz web sitenize geliyor ama dönüşüm gerçekleşmiyor veya web sitenizde istediğiniz sürelerde kalmıyorsa,…
Okumaya Devam Edin
E-ticaret Sitelerinde Kullanıcılarınızın Hoşlanmayacağı 5 Sürpriz

E-ticaret Sitelerinde Kullanıcılarınızın Hoşlanmayacağı 5 Sürpriz

Dijital pazarlama için en önemli amaçlardan biri dikkat çekmektir. Bazı pazarlamacılar sürprizler yaparak web sitesine gelen ziyaretçilerin dikkatini çekmeye çalışırlar. Sürprizlerin amacı kullanıcıyı mutlu etmek…
Okumaya Devam Edin
İyi Bir Kullanıcı Dostu Web Sitesi için 5 Yol

İyi Bir Kullanıcı Dostu Web Sitesi için 5 Yol

Bir web sitesi için en önemli amaçlardan biri web sitesinden yarar sağlamaktır. Bu nedenle web sitesi kullanıcı dostu web sitesi olmak zorundadır. Bu bir ürünü…
Okumaya Devam Edin