Dijital Pazarlama Blogu

Dijital Pazarlama için UTM Kodu Kullanımı

Dijital Pazarlama için UTM Kodu Kullanımı

UTM kodu kullanımı dijital pazarlamacılar için büyük bir önem taşıyor. Dijital pazarlamacıların görevleri, e-mail pazarlaması, Google Adwords hesap yönetimi, dijital pazarlama planı yapmak, markalaşma kampanyaları…
Okumaya Devam Edin
UTM Kodu Nedir?

UTM Kodu Nedir?

Utm kodu nedir sorusunun cevabı kısaca yaptığınız dijital pazarlama kampanyalarının linklerinin sonuna özelleştirilmiş olarak eklediğiniz özel kodlardır. Utm kodları, Google Analytics'te kampanya performansını takip edebilmek…
Okumaya Devam Edin
Google Adwords’te Edinme Başı Maliyeti Düşürecek 9 Yöntem

Google Adwords’te Edinme Başı Maliyeti Düşürecek 9 Yöntem

Google Adwords’te edinme başı maliyeti düşürecek 9 yöntem'e değinemden önce edinme başı maliyetin tanımıyla başlayalım. Edinme başı maliyeti (cost per acquisition - cpa), web sitenizde…
Okumaya Devam Edin
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Nedir?

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Nedir?

Yazımıza, "Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Nedir"nu anlatmadan önce, bir web sitesi ve dijital pazarlamacı için dönüşümün anlamını anlatarak başlayalım. Bir web sitesinde dönüşüm demek, web sitesi…
Okumaya Devam Edin
Sepet Sayfasındaki Potansiyel Müşterilerin Psikolojisi

Sepet Sayfasındaki Potansiyel Müşterilerin Psikolojisi

E-ticaret sitelerinde sepetten ayrılma oranlarını düzenlemek için yüzlerce fikir geliştiriliyor. Sepetten ayrılma oranını düzeltebilmek için sepet sayfasındaki potansitel müşterilerin psikolojisi anlamak büyük önem taşıyor. yüzlerce…
Okumaya Devam Edin
Google Adwords İyi Bir Dijital Pazarlama Aracı Mı?

Google Adwords İyi Bir Dijital Pazarlama Aracı Mı?

Google Adwords iyi bir dijital pazarlama aracı mı? İtiraf edelim ki biz Google Adwords’ü çok seviyoruz. Google Adwords ister küçük bir işletmeniz olsun ister büyük…
Okumaya Devam Edin

E-ticaret Sitelerinde Kullanıcı Davranışları

Bir e-ticaret sitesi özel olarak tasarlanıyorsa, tasarlanması aylar alır ve e-ticaret sitelerinde kullanıcı davranışları tasarım konusunda büyük önem taşır. E-ticaret sitesini tasarlarken marka imajı nasıl…
Okumaya Devam Edin
Google Adwords Performans Stratejinizi Geliştirmenin Yolları

Google Adwords Performans Stratejinizi Geliştirmenin Yolları

Yeni bir Google Adwords hesabı açtığınızda ya da çalışan bir Google Adwords hesabı devraldığınızda, Google Adwords performans arttırımı için milyonlarca olasılığınız olacak. Web siteleri genelde…
Okumaya Devam Edin
E-ticaret Siteleri için En Önemli Anahtar Performans Göstergeleri

E-ticaret Siteleri için En Önemli Anahtar Performans Göstergeleri

Her ne kadar e-ticaret sitelerinin öncelikli amacı satışları artırmaktır. E-ticaret sitesi yöneticileri günün sonunda ne kadar satış yaptığına ve ne kadar harcama yaptığına bakarlar. Bu…
Okumaya Devam Edin
Google Adwords Kampanyası Açarken Dikkat Etmeniz Gerekenler

Google Adwords Kampanyası Açarken Dikkat Etmeniz Gerekenler

Google Adwords kampanyası açarken belirli kriterlere dikkat etmek gerekmektedir. Google Adwords hesap yöneticileri genelde, anahtar kelimeler ve reklamlara yönelirler. Bu 2 etmen yeterince vakit alırken,…
Okumaya Devam Edin
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu 101

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu 101

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu 101 ile dönüşüm optimizasyonuna girişe hazır mısınız? Dijital pazarlamanın vazgeçilmezlerinden dönüşüm  oranı optimizasyonu eğer ne yaptığınızı biliyorsanız tahmin ettiğiniz kadar da zor…
Okumaya Devam Edin
Google Analytics ile Web Sitesi Kullanıcılarını Takip Etmek için 7 Önemli Metrik

Google Analytics ile Web Sitesi Kullanıcılarını Takip Etmek için 7 Önemli Metrik

Dijital pazarlama için web sitesindeki kullanıcıların alışkanlıkları önem taşır. Bu alışkanlıklar da Google Analytics gibi web analiz araçlarındaki metriklerle ölçümlenebiliyor. Google Analytics’te “Kitle / Audience…
Okumaya Devam Edin