Dijital Pazarlama Blogu
UTM kodu kullanımı dijital pazarlamacılar için büyük bir önem taşıyor. Dijital pazarlamacıların görevleri, e-mail pazarlaması, Google Adwords hesap yönetimi, dijital pazarlama planı yapmak, markalaşma kampanyaları…
Utm kodu nedir sorusunun cevabı kısaca yaptığınız dijital pazarlama kampanyalarının linklerinin sonuna özelleştirilmiş olarak eklediğiniz özel kodlardır. Utm kodları, Google Analytics'te kampanya performansını takip edebilmek…
Google Adwords’te edinme başı maliyeti düşürecek 9 yöntem'e değinemden önce edinme başı maliyetin tanımıyla başlayalım. Edinme başı maliyeti (cost per acquisition - cpa), web sitenizde…
Yazımıza, "Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Nedir"nu anlatmadan önce, bir web sitesi ve dijital pazarlamacı için dönüşümün anlamını anlatarak başlayalım. Bir web sitesinde dönüşüm demek, web sitesi…
E-ticaret sitelerinde sepetten ayrılma oranlarını düzenlemek için yüzlerce fikir geliştiriliyor. Sepetten ayrılma oranını düzeltebilmek için sepet sayfasındaki potansitel müşterilerin psikolojisi anlamak büyük önem taşıyor. yüzlerce…
Google Adwords iyi bir dijital pazarlama aracı mı? İtiraf edelim ki biz Google Adwords’ü çok seviyoruz. Google Adwords ister küçük bir işletmeniz olsun ister büyük…
Bir e-ticaret sitesi özel olarak tasarlanıyorsa, tasarlanması aylar alır ve e-ticaret sitelerinde kullanıcı davranışları tasarım konusunda büyük önem taşır. E-ticaret sitesini tasarlarken marka imajı nasıl…
Yeni bir Google Adwords hesabı açtığınızda ya da çalışan bir Google Adwords hesabı devraldığınızda, Google Adwords performans arttırımı için milyonlarca olasılığınız olacak. Web siteleri genelde…
Her ne kadar e-ticaret sitelerinin öncelikli amacı satışları artırmaktır. E-ticaret sitesi yöneticileri günün sonunda ne kadar satış yaptığına ve ne kadar harcama yaptığına bakarlar. Bu…
Google Adwords kampanyası açarken belirli kriterlere dikkat etmek gerekmektedir. Google Adwords hesap yöneticileri genelde, anahtar kelimeler ve reklamlara yönelirler. Bu 2 etmen yeterince vakit alırken,…
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu 101 ile dönüşüm optimizasyonuna girişe hazır mısınız? Dijital pazarlamanın vazgeçilmezlerinden dönüşüm oranı optimizasyonu eğer ne yaptığınızı biliyorsanız tahmin ettiğiniz kadar da zor…
Dijital pazarlama için web sitesindeki kullanıcıların alışkanlıkları önem taşır. Bu alışkanlıklar da Google Analytics gibi web analiz araçlarındaki metriklerle ölçümlenebiliyor. Google Analytics’te “Kitle / Audience…