Dijital Pazarlama Blogu

Tıklama Oranı Raporlarında Neye Dikkat Edilmeli?

Tıklama Oranı Raporlarında Neye Dikkat Edilmeli?

Daha fazla trafik almak herhangi bir site sahibi için büyük hedeflerden bir tanesi. Pazarlama ve ücretli reklamlara yatırım yaparken trafik daha da büyük bir endişe…
Okumaya Devam Edin
E-Ticarette Başarılı Olmak için 18 İpucu

E-ticarette Başarılı Olmak için 18 İpucu

Tüketicilerin her geçen gün e-ticaret sitelerine daha çok yönelmesi sektörün daha da büyümesine neden oluyor. Sektörün bu denli hızlı büyümesi tüketiciler için bir çok sorunu…
Okumaya Devam Edin

Anahtar Kelime Planlayıcıyı Kullanmanız İçin 5 Neden

Google Ads’te ücretsiz olarak hizmete sunulan araçlardan biri olan anahtar kelime planlayıcısı kampanyalarınız için en uygun ve etkili anahtar kelimelerinizi bulmanıza yardımcı olacak. Anahtar kelime…
Okumaya Devam Edin

Google Ads Ortalama Konum Metriği Tarih Oluyor

2018 yılında Google Ads yeni arayüzüne kavuştu ve bununla birlikte birçok değişiklik meydana geldi. Reklam verenler için en büyük değişikliklerden biri ortalama konum metriğinin Eylül…
Okumaya Devam Edin
E-ticaret Sitelerinde Kullanıcıların Satın Alma Yapmadan Ayrılmasının 7 Nedeni

E-ticaret Sitelerinde Kullanıcıların Satın Alma Yapmadan Ayrılmasının 7 Nedeni

E-ticaret sitenizi ziyaret eden ziyaretçileriniz web sitenizde ister 2 saniye ister 10 dakika geçirsin, ziyaretçileriniz en sonunda sitenizden çıkış gerçekleştirecek; ama dijital pazarlama stratejileriniz bu…
Okumaya Devam Edin
Her Dijital Pazarlama Uzmanının Tarayıcısında Olması Gereken Eklentiler

Her Dijital Pazarlama Uzmanının Tarayıcısında Olması Gereken Eklentiler

Dijital pazarlamanın temelinde ölçümleme ve analiz yer alır. Bu nedenle de dijital pazarlama uzmanları, bazen işleri hızlandırmak bazense işlerini kolaylaştırmak adına çeşitli uygulamalar ve eklentiler…
Okumaya Devam Edin
Google Adwords Hesap Yönetiminde Maliyetli 7 Hata

Google Adwords Hesap Yönetiminde Maliyetli 7 Hata

Dijital pazarlamanın hemen hemen her kanalında performans hatta markalaşma çalışması değilse ve e-ticaret sitesi ise karlılık beklenir. Dijital pazarlama kanallarını İstanbul'da bir ev olarak düşünürsek…
Okumaya Devam Edin
Yeni başlayanlar için Google Adwords Arama Ağı Kontrol Listesi

Yeni başlayanlar için Google Adwords Arama Ağı Kontrol Listesi

Google Adwords reklamlarının yönetimi, bakılması gereken birçok ölçütten dolayı her zaman çok kolay olmaz. Optimize ve kar ettiren bir Google Adwords hesabı için sürekli kontrollü…
Okumaya Devam Edin
Google Adwords If Fonksiyonları ile Özelleşmeye Devam Ediyor

Google Adwords If Fonksiyonları ile Özelleşmeye Devam Ediyor

Google Adwords'ün bugün Google+'ta yaptığı duyuruya göre, özelleştirilmiş reklam metinlerini daha kolay ve feed'e ihtiyaç duymadan bir özelliği yayına girdi. If işlevleri dedikleri bu özellik…
Okumaya Devam Edin
Google, Adwords’te Turuncu Reklam İkonunu Deniyor

Google, Adwords’te Turuncu Reklam İkonunu Deniyor

Gün geçmiyor ki Google yeni bir şey test etmesin. Google Adwords hesap yönetimi yapan meslektaşlarımız da bilir ki, Google, Adwords tarafında da birçok değişiklik yapıyor…
Okumaya Devam Edin
Google Adwords Hakkında En Çok Sorulan 4 Soru

Google Adwords Hakkında En Çok Sorulan 4 Soru

Konu internet reklamcılığı özellikle de Google Adwords hakkında olunca bu konulara ilgili akılara bir çok soru gelir. Bir Google Adwords Ajansı olarak sizin için bize…
Okumaya Devam Edin
Google Adwords Hesap Yöneticilerinin Her Sabah Yaptığı 7 İş

Google Adwords Hesap Yöneticilerinin Her Sabah Yaptığı 7 İş

Birçok e-ticaret sitenin veya internet üzerinden gelir elde eden web sitelerinin en büyük dijital pazarlama hatta genellikle pazarlama giderlerinin çoğu Google Adwords'tür. Google Adwords hesabını…
Okumaya Devam Edin