Bir Google Adwords Ajansı Sizin için Neler Yapmalı?

Bir çok firma Google Adwords çalışmalarında destek amacıyla veya doğrudan çalışmaları yaptırabilmek için bir Google Adwords Ajansı ile çalışıyor. Genel olarak firmalar bünyelerinde Google Adwords konusunda yeteri kadar uzman bulunduramamaktan dolayı Google Adwords Ajanslarına başvuruyor. Google Adwords hesabınızı, Google Adwords ajansına teslim ettikten sonra işler tabii ki bununla bitmiyor. Peki Bir Google Adwords ajansında neleri beklemelisiniz? Birkaç madde ile anlatmamız gerekirse:

1- Düzgün Raporlama

trainingBir Google Adwords Ajansı için olmazsa olmazlardan birisi raporlamadır. Hesabınızda neler olup bitiyor? Nereye ne kadar para harcıyorsunuz? Harcamalarınızın getirisi ne kadar? İlerleyen dönemde nasıl bir strateji izleyeceksiniz? Yapılan son değişikler neler? Bunlar gibi bir çok konu hakkında bilgi sahibi olabilmeniz için düzgün bir raporlamaya ihtiyacınız var. Haftalık, aylık, dönemlik periyotlarla bu bilgilerin yer aldığı raporlar ile hesabınız hakkında bütün bu bilgilere sahip olabilir. Google Adwords ajansınız ile sizde fikirlerinizi paylaşarak doğru stratejileri birlikte belirleyebilirsiniz.

2- Hesap Optimizasyonu ve Hesap Yenilenmesi

searchGoogle Adwords çok değişken ve rekabet ortamının yüksek olduğu bir dijital pazarlama mecrası. Bu nedenle belirli periyotlarla hesabın verimliliğini koruması veya verimliliğinin artışı için çeşitli optimizasyonlar yapılması gerekir. Ayrıca son derece güncel olan Google Adwords’ün yenililiklerini kaçırmamak adına Google Adwords ajansınız sizin için tüm yenilikleri takip ediyor olması ve sizin kullanabileceğiniz uygulamaları doğrudan hesabınıza uygulaması gerekir. Örneğin, Google Adwords tarafından son dönemlerde yapılan en önemli gelişmelerden biri reklam metinlerinin değişmesi. Eğer Google Adwords ajansı bu metinleri değiştirmediyse rakiplerin arkasında kalmış ve eline geçirebileceği büyük bir avantajı çok büyük bir ihtimalle kaybetmiş olabilir.

3- İletişim

developer-teamBir diğer konu ise Google Adwords ajansı ile iletişiminiz. Sizinle her an iletişime geçebilecek bir durumda olmalı ve bir sorun durumunda sorunlarınıza anında yanıt verebilmeli. Bu şekilde bir sorun durumda çok daha hızlı aksiyon alabilirsiniz. Örneğin, web sitenizin çökmesi durumunda Google Adwords ajansınıza hemen ulaşabilmeli ve gerekli aksiyonları almalısınız.

4- Dürüstlük

regulationBir diğer önemli konu ise Google Adwords ajansınız dürüstlüğü. Bu konuyu iki adımda ele alabiliriz. Öncelikle sizin için yaptığı raporlamanın düzgün olması ve tüm verilerin açıklık ile size sunulması gerekir. İkinci olarak ise neler yapabileceği neler yapamayacağını size tam olarak belirtmesi gerekir. Sizin için hayalci değil, doğru bir yol haritası belirleyerek hedeflerinize daha kolay ulaşmanızı sağlamalı ve her şeyden önce hesabınız size açık olmalı.

Aradığınız eğer böyle bir Google Ajansı ise bizimle hemen iletişime geçin!

bizimle iletişime geçin

Dijital Pazarlama Danışmanı ve Eğitmeni

Deneyli ekibimizin web sitenizi ve dijital hesaplarınızı analiz etsin. Analiz sonuçlarını ve önerilerini sizlerle canlı olarak paylaşsın.

Blogumuza Kaydolun

İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılarımız