Google Ads If Fonksiyonları ile Özelleşmeye Devam Ediyor

    Google Ads',n bugün Google+’ta yaptığı duyuruya göre, özelleştirilmiş reklam metinlerini daha kolay ve feed’e ihtiyaç duymadan bir özelliği yayına girdi. If işlevleri dedikleri bu özellik ile belli koşullar sağlandığında reklam metnini özelleştirebiliyorsunuz. Örneklerini aşağıda görebilirsiniz:

    Bu duyurusuyla birlikte Google Ads tarafında yeni bir kapı daha açacağını göstermiş oldu. Özelleştirilmiş reklamlar ile performanslar daha çok artacakken ilk başlayanlar rekabette bir belki de birkaç adım önde olacaklar.

    Google Ads Hakkında En Çok Sorulan 4 Soru
    Yeni Başlayanlar için Google Ads Arama Ağı Kontrol Listesi
    Sıkça Sorulan Sorular