Google Ads Alışveriş Reklamları

Google Ads Alışveriş Reklamları ; Google Arama Ağı sonuçlarında envanterinizde yer alan ürünlerin görselleri, fiyatları ve çeşitli kampanyalarınız duyurmanızı sağlayan reklam biçimidir. Alışveriş Reklamları'nı kullanabilmeniz için bazı gereklilikleri sağlamanız gerekmektedir. Bu reklam türünü yapabilmek için Google Merchant Center hesabına sahip olmanız ve hesabınıza ürün envanterinizin uygun bir xml dosyasını yüklemeniz gerekir. Daha sonra ise Google Merchant Center hesabınız ile Google Ads hesabınızı entegre etmeniz gerekmektedir. Bu işlemleri gerçekleştirerek Alışveriş Reklamları'nı kullanmaya başlayabilirsiniz.

Neden Google Ads Alışveriş Reklamları'nı Kullanmalısınız?

1- Google Arama Ağı'nda her gün 3.5 milyarın üzerinde arama yapılıyor.

2- Google Arama Ağı'nda ürün fiyatının ve görselinin bulunması tıklanma oranlarını arttırır.

3- Google Arama Ağı'nda çıkan sonuçlar arasında üst sıralarda çıkan sonuçların, alt sırada çıkan sonuçlara göre tıklama oranı çok daha yüksektir.

4- Google Arama Ağı'nda çıkan sonuçlar arasında sizinle benzer içeriklere sahip veya size rakip olarak görebileceğiniz binlerce site yer almaktadır.

5- Google Arama Ağı'nda üst sıralar çıkabilmek için en hızlı ve en güvenilir yöntemlerden biridir.

Google Ads Alışveriş Reklamları'nın Faydaları Nelerdir?

1- Google Ads Alışveriş Reklamları ile ürünlerinizin fiyatlarını ve görsellerini otomatik bir şekilde Google Arama Ağı'nda yayınlayabilirsiniz.

2- Google Ads Alışveriş Reklamları ile web sitenizde bulunan ürünleri arayan daha çok kullanıcıya ulaşabilirsiniz.

3- Google Ads Alışveriş Reklamları ile benzer ürünlerin satışını gerçekleştiren rakipleriniz ile daha kolay rekabet edebilirsiniz.

4- Google Ads Alışveriş Reklamları ile Google Ads Arama Ağı reklamlarında gözden kaçırdığınız veya eksik kaldığınız yönlerinizi kapatabilirsiniz.

5- Google Ads Alışveriş Reklamları ile daha çok tıklama ve dönüşüm elde edebilirsiniz.

 

Kimler Google Ads Alışveriş Reklamları'nı Kullanmalıdır

Google Ads Alışveriş Reklamları'nı kullanması gerekenlerin kimler olduğunu belirtmek için kısa bir liste yapacak olursak;

-Online olarak ürün veya hizmet satışı gerçekleştiren e-ticaret siteleri,

-Belirli ürün aramalarında Google arama motoru sonuçlarına üst sıralarda yer almak isteyen e-ticaret siteleri,

-Belirli bir ürünün tanıtımını yapmak isteyen işletmeler,

-Marka bilinirliğini arttırmak isteyen işletmeler.

 

Dijital Kafa Google Partners sertifikasına sahip bir Google iş ortağıdır.